Školení, nejlepší způsob

26. února 2016 v 13:53
Do jaké míry je učení přenášeno na zákazníky?

Neustálé proškolování je nezastavitelné a není považováno pouze za učení pro budoucnots, ale také za učení pro současnost. Jaltest sází na podporu školení jako na hodnotný nástroj pomoci dílnám pro dosažení jejich cíle. Jaltest školení jsou zaměřena na ty, kteří si přejí znát víc a chtějí se zlepšovat.
Myslet si, že dílny nemají zájem o školení svých zaměstnanců, a že oni se mohou naučit nové věci sami časem, bez znalostí teorie a během každodenní práce, je chyba. Teoretické a praktické školení pro dílny je důležité pro obnovu znalostí a rozvoj nových, jejich uplatnění v praxi a získání benefitů. Způsob učení jak dosáhnout správného výsledku, jak vyřešit závady a nalézt řešení rychle, jsou neustálá školení.
Jaltest má didaktické nástroje, vyvynuté školícím oddělením, pro získání nejlepších zkušeností ze školení. Školící oddělení je tvořeno týmem inženýrů se zkušenostmi ze školení v dílnách:
  • Porozumění informacím, které máte... Čas.
  • Vyřešení závad rychle… Čas.
  • Poznání rozvoje vaší diagnostiky … Čas.
  • Setkání s dalšími profesionály ze stejného sektoru … Čas.
  • Mít náskok před novými technologiemi použitých ve vozidlech… Čas.
A Vy? Už jste si vybrali svůj způsob?
Už nečekejte, Jaltest školení je způsob jak nejlépe využít Váš čas při řešení závad.
"Marnil jsem svůj čas a teď všech čas co mám je mi na nic "
William Shakespeare (1564-1616)
Nyní, Jaltest představuje seznam školení pro rok 2016. Nepostradatelná školení, které jsou v popření výuky a získávání znalostí.

Pokud se zajímate o naše školení, kontaktujte nás prosím na emailové adrese: formacion@cojali.com
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama