JALTEST PODPORA PRO ZÁKAZNÍKY

6. května 2013 v 11:00
Je známo, že na současném trhu nestačí mít dobrou pověst svých produktů pro dosažení úspěchu a cílů. Velmi často se výrobci soustředí na vytvoření nejlepší kampaně, která ukazuje skvělý design jejich výrobků nebo zařízení. Nicméně pokud se týká diagnostických přístrojů, není snadné udržet úspěch dlouhou dobu pokud projekt nejde ruku v ruce se skvělou podporou.
Proto v projektu Jaltest zdůrazňujeme, že nabízíme ty nejlepší poprodejní služby. Jsme si vědomi, že máme jen jedno omezení takové podpory a to je určováno našimi zákazníky.
Důvod je jednoduchý: samozřejmě naše Technická podpora a Zákaznický servis jsou základem, ale mimo to máme také přímá školení, nabízíme školení u našich zákazníků, naši technici jsou dostupní také ve videokonferencích, máme semináře s asistencí na dálku a v neposlední řadě široká škála možností, které mohou být upraveny na míru uživatelům Jaltestu díky novému managementu on-line kurzů: Jaltest e-learning. Nové technologie umožňují Jaltestu používat znalosti diagnostiky několika způsoby, které neustále rostou pokaždé, když se objeví nové způsoby šíření informací.
PŘIZPŮSOBENÍ PODPORY JALTEST.

V rámci nejpozoruhodnějších služeb je nový On-line manažer školících kurzů - e-learning, která je prvním krokem pro ty uživatele, kteří chtějí získat zkušenosti co zlepší jejich schopnosti v identifikaci závad a řešení při opravě vozidel. Jaltest nabízí technické informace ve vzdělávání taky, aby se uživatel seznámil s prostředím nebo různými komplikacemi, které se můžou stát za různých okolností.
Díky flexibilitě našeho vývojového oddělení tento program nabízí možnost stáhnout školení v několika jazycích poskytující "praktická" doporučení, adaptace kurzů založané na charakteristikách specikfického trhu nebo dokonce požadavcích na vytvoření nového školení.
Proto se uživatel přibližuje k výrobci způsobem, který posiluje vliv na vývoj projektu Jaltest. Takto se také uživatel stává odpovědným za postup kupředu pro dosažení stejného cíle.
Je jasné, že internet je klíčový pro každého uživatele, který si přeje využívat naší podpory od doby, kdy je rychlý, levný a dostupný pro každého. Krůček po krůčku se Jaltest stává více zavislý na této nové technologii a proto ať je kdekoliv na světě nebude to překážkou pro rozvoj tohoto projektu.
Je zřejmé, že hlavní cíle, keré jsou sledovány jsou školení a kvalifikace, ale uživatel může podporovat nové obchodní možnosti jako mohou být například jeho vlastné centrum podpory nebo call centrum nebo dokonce vlastní školící centrum.
Bez jakýchkoliv pochybností Jaltest nabízí výbornou podporu stejně jako příležitosti a hledá nové mezery na trhu. Je velkým oceněním, že projekt jako tento lze přizpůsobit potřebám uživatele a jeho trhu.
Pedro Ruiz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama