Jaltest oddělení zákaznické podpory

24. května 2013 v 9:12

Pokud se podíváme na definici a funkce zákaznické podpory z hlediska "obchodního managemente" zjistíme, že jde zejména o " služby poskytované společností pro jednání se všemi zákazníky".

Hlavním cílem který se snažíme dosáhnout je aby všichni odborníci, kterí Vám mohou poskytnout pomoc, Vám byly zcela k dispozici a to s jakýmkoliv problémem, který Vás může potkat.



Naše práce se zaměřuje dvěma směry. Na zakázníky, kteří již diagnostiku mají a na ty, kteří ji chtějí získat a schromažďují všechny možné informace pro své rozhodnutí jak zapojit Jaltest do vlastního podnikání.


Užiivatelé Jaltestu. Jak vám můžeme pomoci?


Můžete požádat o naše oddělení o radu ve všech věcech týkajících se diagnostického zařízení:
  • Platnost poplatků aktualizací a poplatků za technickou pomoc
  • Instalace a nastavení jednotky
  • Aktivace a reaktivace licence na používání softwaru
  • Reklamační řízení
  • Informace o obsahu nových verzí
  • Uživatelská data přístupů do chráněných zón na našem webu
  • Řešení potíží při práci s Jaltestem
  • Informace o nových produktech (elektrické výkresy, moduly…)
  • Management školících kurzů
A mnohem více….

Kdokoli, kdo se zajímá o Jaltest. Jak Vám můžeme pomoci?

  • Základní obsah produktu a jeho vlastnosti
  • Informace o službách, které jsou spojeny s Jaltestem, aktualizace a technická podpora
  • Pravidelné aktualizace
  • Porkytí
  • Zaškolení jak Jaltest používat a také pro rožšíření znalostí
  • Distribuce….
Vůbec nezáleží na tom zda jste uživatel Jaltestu nebo se zajímáte o jeho koupi, neváhejte nás kontaktovat s jakoukoliv otázkou.
Kontaktní informace:
telefon: +34 926589038
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama